Izvēlne
Konts
Meklēt

Preču atgriešanas noteikumi

1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Šie preču atgriešanas noteikumi attiecas uz Pircēju, kurš iegādājas preces interneta veikalā www.aromatic89.lt, ko pārvalda Pārdevējs.

1.2. Preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar spēkā esošajiem patērētāju tiesību aizsardzības normatīvajiem aktiem un šiem noteikumiem.

2. Nekaitīgu (kvalitatīvu) preču atgriešana
2.1. Pircējam, kurš iegādājies preci distances veidā (interneta veikalā), ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas atteikties no pirkuma, informējot par to Pārdevēju.

2.2. Pircējs informē Pārdevēju rakstiski – pa e-pastu vai citā Pārdevēja norādītā veidā, skaidri norādot pasūtījuma numuru un atgriežamās preces.

2.3. Pircējam prece jānosūta atpakaļ Pārdevējam 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad nosūtīts atteikuma paziņojums.

3. Kvalitatīvu preču atgriešanas nosacījumi
3.1. Kvalitatīvas preces var tikt atgrieztas, ja:

3.1.1. tās nav izmantotas vairāk, nekā nepieciešams preces īpašību, kvalitātes un darbības pārbaudei;

3.1.2. tās nav bojātas, nav lietošanas pazīmju un nav zaudējušas savu sākotnējo preču izskatu;

3.1.3. tās, cik iespējams, ir oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā ar etiķetēm, drošības plombām vai līdzīgiem elementiem.

3.2. Pircējs ir atbildīgs par atbilstošu preces iepakošanu, lai izvairītos no papildu bojājumiem atgriešanas laikā.

3.3. Ja prece ir izmantota vai mainīta tādā veidā, kas samazina tās vērtību, Pārdevējs var samazināt Pircējam atmaksājamo summu.

4. Preces, kuras nevar atgriezt
4.1. Higiēnas un drošības apsvērumu dēļ parasti netiek pieņemtas atpakaļ kvalitatīvas preces, kas ir atvērtas, izsmidzinātas, acīmredzami lietotas vai citādi zaudējušas savu sākotnējo higiēnisko stāvokli, tostarp:

4.1.1. atvērti vai lietoti smaržu produkti;

4.1.2. atvērti vai lietoti ķermeņa, sejas, matu kopšanas vai citi kosmētikas produkti.

5. Nekvalitatīvu preču atgriešana un apmaiņa
5.1. Ja Pircējs uzskata, ka ir saņēmis nekvalitatīvu, bojātu vai nepareizu preci, viņam pēc iespējas ātrāk jāsazinās ar Pārdevēju, norādot pasūtījuma numuru, situācijas aprakstu un, ja iespējams, preces un iepakojuma fotogrāfijas.

5.2. Pēc informācijas saņemšanas Pārdevējs izvērtē situāciju un piedāvā risinājumu:

5.2.1. preces nomaiņu pret identisku kvalitatīvu preci;

5.2.2. preces apmaiņu pret citu preci;

5.2.3. naudas atmaksu.

5.3. Ja tiek apstiprināts, ka prece bija nekvalitatīva vai pasūtījums izpildīts kļūdaini, atgriešanas un/vai atkārtotas piegādes izmaksas sedz Pārdevējs.

6. Atgriešanas kārtība un izmaksas
6.1. Atgriežamās preces jānosūta uz Pārdevēja norādīto adresi vai jānodod citā Pārdevēja norādītā veidā. Detalizēta atgriešanas instrukcija Pircējam tiek sniegta individuāli pēc atgriešanas pieteikuma apstiprināšanas.

6.2. Atgriežot kvalitatīvas preces, piegādes izmaksas parasti sedz Pircējs, ja vien ar Pārdevēju nav panākta cita vienošanās.

6.3. Atgriežot nekvalitatīvas, transportēšanas laikā bojātas vai nepareizi komplektētas preces, piegādes izmaksas parasti sedz Pārdevējs.

7. Naudas atmaksa
7.1. Nauda par atgrieztajām preces tiek atmaksāta Pircējam ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis un pārbaudījis atgrieztās preces.

7.2. Naudas atmaksa parasti tiek veikta, izmantojot to pašu maksājuma metodi, ar kuru tika veikts pirkums, ja vien ar Pircēju nav panākta cita vienošanās.

7.3. Ja Pircējs ir izvēlējies papildu vai dārgāku piegādes pakalpojumu, šīs papildu izmaksas var netikt atmaksātas, ievērojot spēkā esošos patērētāju tiesību aizsardzības normatīvos aktus.

8. Papildu informācija
8.1. Ja Pircējam ir jautājumi par preču atgriešanu vai apmaiņu, viņš var sazināties ar Pārdevēju, izmantojot interneta veikalā norādīto e-pastu vai tālruni.