Izvēlne
Konts
Meklēt

Kāpēc izvēlēties Aromatic •89• franšīzi?

Atklājiet savu potenciālu ar Aromatic •89•, vadošo zīmolu luksusa aromatizētajos produktos visā Eiropā.


Galvenie ieguvumi:

Augstas peļņas maržas: Gūstiet ievērojamu peļņu ar mūsu augstas kvalitātes produktiem, nodrošinot spēcīgu atdevi no jūsu ieguldījuma.

Ekskluzīvi produkti: Piedāvājiet augstas kvalitātes mājas aromātus, automašīnu aromātus, sveces, kosmētiku un smaržas, kas visi ražoti Lietuvā un ko klienti mīl, veicinot atkārtotas pirkšanas uzņēmumiem.

Visaptveroša atbalsta sistēma: Iegūstiet pilnīgu apmācību un pastāvīgu atbalstu, lai nodrošinātu, ka jūsu bizness plaukst.

Zīmola atpazīstamība: Izmantojiet cienījama zīmola spēku, lai piesaistītu klientus un izceltos tirgū.

Elastīga ieguldījuma iespēja: Izvēlieties no pielāgojamiem franšīzes pakotnēm, kas piemērotas jūsu budžetam un biznesa mērķiem, padarot viegli uzsākt ceļu ar Aromatic •89•.


Pievienojies veiksmēm

Sadarbojieties ar Aromatic •89• un veidojiet ienesīgu biznesu, ko atbalsta pārbaudīts modelis un stipra zīmola reputācija.

Veiksme Eiropā

Aromatic •89• franšīzes Lietuvā, Polijā un Ukrainā jau gūst labumu no mūsu pārbaudītā biznesa modeļa.


Veiksmju akcenti:

• Lietuva: Ar piecām veiksmīgām veikalu ķēdēm mūsu Lietuvas franšīzes īpašnieki ātri kļuvuši par līderiem luksusa aromātu tirgū, piesaistot lojālu klientu bāzi un sasniedzot augstas pārdošanas rādītājus.

• Polija: Divi veiksmīgi veikali Polijā apliecina mūsu augstākās kvalitātes produktu pievilcību, franšīzes īpašniekiem gūstot ievērojamu izaugsmi un augstas peļņas maržas.

• Ukraina: Neskatoties uz izaicinājumiem, mūsu Ukrainas franšīzes īpašnieki ir izveidojuši spēcīgu klātbūtni, pierādot izturību un pieprasījumu pēc mūsu ekskluzīvām piedāvājumiem klientiem.


Šī varētu būt arī jūsu veiksmes stāsts

Izpētiet mūsu franšīzes iespējas, lai atrastu ideālo risinājumu saviem mērķiem. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties pilna apjoma veikalu vai boutique, Aromatic •89• piedāvā elastīgas pakas, kas pielāgotas jūsu vajadzībām. Pievienojieties mūsu augošajai tīklam un uzsāciet savu veiksmes stāstu jau šodien.

Franšīzes iespējas

Tirdzniecības centrs
Skatīt vairāk
Parasts veikals
Skatīt vairāk
Tirdzniecības kiosks
Skatīt vairāk

Tirdzniecības centrs

Veikala prasības:

• Minimālā veikala platība: 20 m²

• Visas produktu kategorijas jābūt veikalā

• Veikalam jāatrodas oficiālā tirdzniecības centrā

• Veikala iekšējais dizains atbilst mūsu zīmola grāmatai un sniegtajai vizualizācijai

• Nepieciešami vismaz 2 darbinieki, kas strādā pilnu darba laiku

• Darbinieki strādā saskaņā ar Konsultanta Rokasgrāmatu

• Darbs katru dienu nedēļā (ja vien tas nav pretrunā ar valsts/tirdzniecības centra politiku)

• Iespēja kļūt par preču izsniegšanas punktu


Minimālā investīcija: 50 000€

Pieteikties tagad

Parasts veikals

Veikala prasības:

• Minimālā veikala platība: 25 m²

• Minimālā priekšējās izstādes loga/ieejas platība: 6 m²

• Visas produktu kategorijas jābūt veikalā

• Veikala iekšējais dizains atbilst mūsu zīmola grāmatai un sniegtajai vizualizācijai

• Iespēja kļūt par preču izsniegšanas punktu

Atrašanās vietas prasības:

• Blīvi apdzīvots reģions ar populāciju virs 30 000 cilvēku 10 km rādiusā no veikala

• Lai atvērtu otro veikalu 15 km rādiusā, populācijai jābūt virs 130 000


Minimālā investīcija: 35 000€.

Pieteikties tagad

Tirdzniecības kiosks

Kioska prasības:

• Minimālā kioska platība: 10 m²

• Tikai mājas aromāti un automašīnu gaisa atsvaidzinātāji

• Kioskam jāatrodas oficiālā tirdzniecības centrā

• Kioska iekšējais dizains atbilst mūsu zīmola grāmatai un sniegtajai vizualizācijai

• Kioskam jābūt papildu platībai klientiem

• Ir obligāti jādod aromāta lapas garām ejot klientiem pie kioska


Minimālā investīcija: 25 000€.

Pieteikties tagad

Atvēršanas process

  • Sazinieties ar Franšīzes attīstības menedžeri pēc formas iesniegšanas
  • Apspriediet detaļas par Franšīzes noteikumiem un nosacījumiem
  • Veiciet vietējo pētījumu
  • Parakstiet franšīzes atklāšanas dokumentu
  • Saņemiet vietas apstiprinājumu no Franšīzes menedžera
  • Iekārtojiet veikalu saskaņā ar Aromatic •89• prasībām
  • Uzupełniejte minimālo nepieciešamo produktu krājumu
  • Lielais atvēršanas pasākums!

Franšīzes karte

Lietuva

Pašlaik ir 5 franšīzes

Tirgus potenciāls 10+ veikaliem

Polija

Pašlaik ir 2 franšīzes

Tirgus potenciāls 70+ veikaliem

Latvija

Tirgus potenciāls 15+ veikaliem

Igaunija

Tirgus potenciāls 10+ veikaliem

Itālija

Tirgus potenciāls 70+ veikaliem

Lielbritānija

Tirgus potenciāls 100+ veikaliem

Vācija

Tirgus potenciāls 100+ veikaliem

Spānija

Tirgus potenciāls 80+ veikaliem

Ukraina

Pašlaik ir 1 franšīze

Tirgus potenciāls 100+ veikaliem

Bieži uzdotie jautājumi

Cik daudz laika nepieciešams, lai sāktu – līdz veikals ir gatavs darbam?

Kad ir pieņemts galīgais lēmums rezervēt konkrētu vietu veikala atvēršanai un franšīzes līgums ir parakstīts, jums ir 3 mēnešu termiņš, pretējā gadījumā vieta tiks atkal atvērta rezervācijai.

Vai man jāapmaksā licenču maksa? Kādas ir maksas?

Nē, Aromatic •89• franšīze neprasa licenču maksu no ieņēmumiem. Tikai vienreizēja franšīzes maksa 3000 € par zināšanām un logotipa lietošanu. Ja plānojat atvērt otro veikalu, šī maksa būs 1500 €, tikai par zīmola nosaukuma izmantošanu

Ko ietver ieguldījuma summa?

Visas opciju investīcijas ietver:

  • Mēbeļu/kioska izmaksas
  • Atrašanās vietas īre
  • Instalācijas izmaksas
  • Kases aparāta izmaksas + instalācija
  • Krājumu izmaksas

Cenas tiek precizētas konsultācijas laikā.

Kāds ir franšīzes biznesa atdeve?

Vidēji franšīze atgūst savu sākotnējo ieguldījumu 2-3 gadu laikā, ja vietai ir stabils klientu plūsma un darbinieki ievēro Konsultanta Rokasgrāmatā izklāstītās vadlīnijas.

Kādas ir produktu cenas franšīzes īpašniekiem?

Franšīzes īpašnieki pērk produktus par ekskluzīvām cenām, cenas tiek noteiktas pēc konsultācijas ar franšīzes attīstības menedžeri. Peļņas maržas sasniedz pat 90%.

Vai darbiniekiem ir apmācības?

Jā, darbinieki ir tiesīgi saņemt Aromatic •89• apmācību materiālus par produktiem, aromātiem un aromātu notīm, lai labāk saprastu un spētu palīdzēt klientiem.

Vai es varu pārdot citus produktus veikalā?

Nē, ir aizliegts pārdot citus produktus Aromatic •89• franšīzes veikalā.

Vai jums ir krājumu pārvaldības sistēma?

Jā, ja franšīze izmanto noteiktu kases sistēmu, mums ir iekšējā krājumu pārvaldības sistēma un automatizēta papildināšanas opcija. Jūs varat redzēt reāllaika krājumu informāciju un pārdošanas statistiku.

Kurš pārvalda mārketingu franšīzei?

Atlaides un mārketinga risinājumus jāapspriež ar galveno biroju Klaipēdā, Lietuvā, un lēmumiem jābūt apstiprinātiem.

Kādu atbalstu es varu gaidīt no Aromatic •89•?

Uzņēmums ir tikpat ieinteresēts katras franšīzes panākumos kā franšīzes īpašnieks. Lai atbalstītu franšīzes īpašniekus, tiek nodrošināti šādi rīki un resursi:


Operatīvais Know-How: Vadlīnijas par efektīvām stratēģijām fiziskajām vietām, tostarp klientu mijiedarbībai un aromātu rekomendācijām, lai maksimizētu pievilcību.

• Mēneša mārketinga budžets: Speciāls mārketinga budžets, lai atbalstītu vietējās akcijas un palielinātu klientu plūsmu uz franšīzes veikalu.

• Produktu paraugi: Izstādīt produktus, lai klienti varētu tos izmēģināt un testēt, ļaujot viņiem pilnībā iesaistīties zīmola piedāvājumos.

• Sezonālie mārketinga materiāli: Mēneša atjauninājumi ar mārketinga plakātiem, kuros izcelti jauni produkti vai sezonālas akcijas, nodrošinot svaigas un aktuālas saturu klientiem.

• Darbinieku apmācība: Visaptveroši apmācību programmas, kas izstrādātas, lai nodrošinātu darbiniekiem nepieciešamās prasmes, lai palielinātu pārdošanas apjomus un nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu.


Šie rīki ir vērsti uz to, lai palīdzētu franšīzes īpašniekiem sasniegt panākumus, izmantojot spēcīgu klientu iesaisti un efektīvas mārketinga stratēģijas.

Kļūstiet par franšīzes īpašnieku